Tuesday 6 September 2011

saya suka!!saya bahagia!!saya gembira!!

SAYA SUKA sbbnye tahun ni saya dapat duit raya yang sgt bykkkkk...collection terhebat sepanjang 24tahun hidup..almaklumla tahun terakhir maybe dpt duit raya..hehehe :) jumlah keseluruhan kutipan tahun ini adlh sebanyak tetttt...sblh tgn jgk la..murah rezeki kn??alhamdulillah syukur..terima kasih kepada pemberi2 duit raya kepada saya..duit tersebut akn digunakan sebaik mungkin..so far duit tersebut dh digunakan utk bli contact lens(lens sblm2 ni pkai xsmpai sebulan pn..2pasang hancur ditgn org yg ganas..hahaha :D),bli sampoo,mkn2,topup etc..balance simpan nk bli tripod n filter..abeh duit raya ku tahun ni..angan2 nk bli baju la,kasut la..tp takpe brg2 tersebut utk MY NIKON syg juga...huhuhu..

raya tahun ni tak sempat nk pegi mane2 pn..TAK BEST!!!cuti kejap sgt..tak puas duk umah..sampaikan ade umah kwn2 yang tak sempat pegi..sorry ye kwn2..umah sedara mara pn ade yg tak dpt pegi..ape2 pn saya happy sbb dpt raya dgn family tahun ni..seme dpt kumpul same2..tp tahun dpn sure2 tak best sbb turn kak long raya kt Temerloh...

raya tahun ni jugak ade 2org rakan FB dtg umah beraya..terima kasih kerana sudi dtg umah saya ye..tapinya ade jugak sedih sbbnye sebuah perhubungan berakhir..hidup mesti diteruskan..tak guna mengenang insan yang telah jauh pergi..semoga kamu bahagia..huhuhu :)




selamat hari raya!!

No comments:

Post a Comment