Tuesday 5 July 2011

Bulan ke 2 Praktikal

kejap je dh masuk 2nd month..tggl lg 3 bln...
tajuk research pn aku xtau lg so cmne??
aku pemalas or semangat tak xde..ade sesape leh explain x?
huhuhu...


last week balik kuantan mmg seronok habes...dpt g wedding mmbr..wedding aku???lambat lagi sbb calon masih di cari2...haha..pas wedding p tutti frutti..TUTTI FRUTTI??1st time aku mkn alah 2...rase die??bole tahan..hrga die???boleh belah lg la..amek yang ringan2 bak kate Nadirah Yusof..hahaha :D


                                      nad pnye :)


sedih sgt ble sum1 bg hrpn n die jgk yg memusnahkan impian aku utk bahagia...
tp takpe..ati dh kering..haha:D
malas dh nk bercinta2...bole cmtu??
skrg target hbs stdy n keroje..kumpul duit n p soping2 n mkn byk2..


kepercayaan kt insan bernama lelaki pn dh makin down..
dh boring...






* bosan2...*

No comments:

Post a Comment